Saturday, November 22, 2008

Surfing byron bay og sånnt.

Jadda, jeg har æøå på tastaturet mitt på denne pcen. Noen har satt på norskt tastatur!



Nå er jeg i Byron Bay! Sist jeg skrev var jeg i Sydney. La meg fortelle litt om hva som har skjedd i mellomtiden!



Vi fortsatte en stund til i Sydney. flyttet til et sleezy hostel i Red Light district i Sydney. Det var sikkelig deprimerende. alle de andre på rommet var kjempeoppgitt siden de ikke fant seg noe sted å bo. Men vi hadde besøk av en venn fra skolen: Erika. Sammen dro vi til Manley beach, som er på andre siden av bukta. Det var en fin fergetur over. Spiste lunch på stranden og whatnot. De neste dagene var vi innom akvariet, mind spirit body messe, dyrehagen hvor vi så selshow og ganske mange ganger innom The Gaff, ett backpacker utested. Veldig gøy.

Etter en uke på dritthotel dro jeg og Eivind til Surf Camp. dette lå 2 timer sør for sydney. Kjempefin strand ved en veldig liten by. Kjempetomt. Tror vi hadde veldig gode bølger, og vi lærte mye. Sto opp og surfet langs bølgene. Spiste masse god mat. Jeg var temmlig godutslitt og sov godt hver natt. MEn ble syk den tredje dagen, og måtte skippe siste dag på bølgene. Ble nok litt dehydrert og solbrent, med medbrakt forskjølelse... Kiipt. Men dagen etterpå fikk jeg i meg litt mat og mye vann, var ganske dårlig hele dagen, da vi reiste opp til Sydney. Fikk gratis pizza og øl på scubar i sydney og tok derettr 12 timers lang busstur til Byron Bay. Det var overraskende greit når jeg var såppas syk. Sov masse. Følte meg bedre når vi kom fram.

Da var det Eivinds bursdag! Jaaa gratulerer Eivind liksom. 21 November alle sammen. husk det til neste år. Vi koste oss med litt klesvask og dro ned til stranden for å se. WOW stranda er fin! skal få oppdatert noen bilds av den snart håper jeg. Byron Bay er ellers en by med lave hus og laid back instilling. Det er kjempefint her. Surfingen gikk noe dårligerepå egenhånd. Vi kom oss opp men følte oss litt lost på hardboards. Bølgene var heller ikke like gode følte vi. Ellers har vi nå hatt tre veldig fine dager i Byron og ser fram til tre nye. Drar ned igjenn til sydney etter det. Til da får dere ha det bra!

No comments: